-sannaandersson-

Alla inlägg under maj 2011

Av sanna andersson - 31 maj 2011 18:59

idag hade ju vi prao och jag och elin n praoade på l o co ( linn och company ) i stan :) det va jätte kul och vi fick vattna blommer,sätta priser och mycke mer . vi kom dit typ kl 10.00 i morse och vi slutade ca 16.00 :) imorogn ska jag kliva upp 06.45 :[ mindra kul .. men iaf så va det då hundar där oxå , himmla söta ! dom hette typ zigge och den andra kommer jag inte ihåg... men dom ska va där i morgon oxå så då kan jag ju ta reda på de :) tråk inlägg javet men jag ha typ inte att blogga om ^ ^:)



jag ska iaf på en hoppkurs. den 14-15 för eva hägglund :) världens bästa ridlärare :) och sen den 11/6 så ska jag va m på en hopptävling på sonja 80 cm :) . jag måste på hööks oxå :-/ mm kommer bli dyrt om jag går in där men men :)


                kan ju vida grejerna jag vill ha från hööks+ vad dom kostar :)


      dressyrschabrak-199 kr

  

sporrar -  69 kr 

hoppspö- 69 kr

``tävlingströja-89 kr   

ridstövlar-499 kr  

dressyr rid vantar-29 kr  

summa:954 kr :) inte så mke haha fast jag kommer köpa sporrar + dom vita hanskarna och spöt innan 11/6 för då ska jag tävla , så jag köper nog allt annat efter jag ha fyllt år :D men nu ska jag kolla klart på filmen ( toystory 3 ) :)så jag bloggar i morogn :)



                 byebye-sanna andersson*

Av sanna andersson - 30 maj 2011 14:53

 

 

 

 

 

 

 

 


Världens sötaste <3

Av sanna andersson - 30 maj 2011 14:42

vi ha inte kännt varan så länge men du är redan min bästa vän! du ställer jämt upp och finns alltid där när man behöver nån att prata med.du är min andra halva,
du är den som får mig att må bra,
du är den som jag aldrig vill förlora,
du är en vän jag aldrig skulle klara mig 
utan,

du är en vän som man alltid kan lita på,

du är verkligen den bästa,                                                                                        du får mej alltid att skratta,                                                                                                                               

man har aldrig tråkigt m dej.                                                                                                                                                                                                                                                           älskar dej victoria gissberg! bästa vän <3




 




























Av sanna andersson - 28 maj 2011 16:09

nu har matte (matilda) gjort en header åt mej. så jag ska ha den ett tag sen så ska jag prova gö en egen :) idag så red jag ju sonja och det gick jätte dårligt! hon va bara sur och jag va jätte nära på att bara kliva av och gå :/ jag blir så jäkla sur när hon blir så . men när jag hittade ett kortare spö gick hon bätte , hon sura inte och hon gick jätte bra i galoppen ! så ganska nöjd är jag :) men jag har ju inte vare skötare på hon så länge men jag tror att i kommer ha jätte kul tillsammans och ha många fina minnen precis som jag har m henke. åhh min älskning saknaden är grymt stor ! heidrik väelden finase,bästa,underbaraste häst . älskar dejjj!




byebye -sanna andersson

Av sanna andersson - 27 maj 2011 22:21

                                      chacha!    


idag har jag vare m jessica efter skolan och vi gjorde typ inget för det spöregnade ute :/ så vi va inne och nörda framför tv :)

 skolan ha vara kanske bra förutom att det regnade och vi skulle ha idrott  ute :/ då hade vi ju den alldra bästa idrotten när det spöregnar! vi skulle spring 20min. seriöst ! jobbigt?.


  matte (matilda) ska fixa en header år mee så den kommer väll upp snart. men nu ska jag kolla på film sen imorgon så ska jag rida så jag bloggar då :)


                                  byebye-sanna andersson*

Av sanna andersson - 26 maj 2011 16:30

                               chacha!


nu ska jag snart äta och sen typ kolla på nån film.

  kan inte fatta att det snart är sommalov! :) längtar! slipppa stressa upp på morgon och slippa läxer. gud va härligt att bara kunna va m kompisar hela dan och sova hur länge man vill :D men nu ska jag äta så jag bloggar kanske i kväll elr imorgon :)


             (nån som kan fixa header åt me? ) meila isf s.a98@hotmail.com så skickar jag bilder . elr skriv som en fråga :)



                       BYEBYE-SANNA ANDERSSON*                                                                                                                                             KESHITA (KESSEN)   du var mer än livet.









Av sanna andersson - 26 maj 2011 10:31

kärlek till detta djur:

  -zebra <3

.

Av sanna andersson - 24 maj 2011 21:17

är as trött så nu går jag och kollar på tv. 

             nattiii ;*


(text kommer sen) -världen bästa ;* älskar dej victoria gissberg!

   

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards